mjukisbyxor? nej tack!

Blir så sjukt trött på folk som har mjukisbyxor, och inte bara till träningen eller när man har hemma myskväll, utan människor som bokstavligt talat bor i sina, på stan, PÅ STRANDEN och i skolan. Visst, det kan vara helt okej när man har försovit sig och verkligen inte orkar, men inte jämt. Idag såg jag två tjejer som kom till stranden i mjukisar, och dessutom med ca 0 toffsar på varje ben. Dessutom hade de guldglittriga klackar på sig? Hemskt och äckligt. Nej nu måste jag sluta beklaga mig, ska packa lite inför imorgon, ska åka till den lilla hålan nässjö och tävla, so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig blogg! allt bra? KRAM

2009-08-11 @ 23:20:40
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: meen

varför bryr du dig , låt dom va

2009-08-12 @ 14:36:37
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-13 @ 20:23:48
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0