om mig ;)

Jag har insett att min senaste kyss: var mysig (a. 
Jag pratar: högt och ofta och bara massa skit.
Jag avskyr när folk: är bättre än mig.
Min bästa vän är: precis som jag :)
Min första vän heter: Måns
Kärlek är: riktigt bra
När jag borstar tänderna: står jag ofta bara med tandborsten i munnen (y
När jag lagar mat: blir det riktigt gott!
Den värsta känslan är: att vara sämre än nån annan
Den bästa känslan är: att vara bäst
Jag är bäst på: att vara mig.
Jag är sämst på: att vara nån annan.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund.
Min mobiltelefon är: repig (A
När jag vaknar på morgonen: somnar jag alltid om (a 
Just nu tänker jag på att: jag ska gå till baby nu (L)
Bebisar är: sjukt söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0