åttonde juli.

Godmorgon bloggen, eller godmorgon och godmorgon, har varit uppe ett bra tag, och hjälpt mamma att baka och stryka lite. Vad ska ni göra idag? Själv så ska jag åka upp till a6 och köpa en present till min älskling, eftersom vi har varit tillsammans i ett år nu! Shit vad tiden går snabbt.. Ska även försöka hitta nån fin tunika, det är så himla gulligt! På tal om tunikor så hittade jag en gullig gammal jeans tunika från zara, vad tycker ni om den, flipp eller flopp? :)
jag ser verkligen bajsnödig ut på bilden bakifrån men skitsamma! ;) haha. 
nej nu ska jag fixa lite lunch, ha det bra sålänge! So loong :) v-

Kommentarer
Postat av: flopp

Jag själv tycker att den ser ful ut bakifrån. men snygg fram ifrån .ett bälte på den gör susen

2009-07-08 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0