Nytt i garderoben :)

Hejsan! Har precis kommit hem efter en lång dag på stan. Först var jag och mamma på vårdcentralen för jag skulle ta en spruta och vaccinera mig mot livmoderhalscancer. Usch vad ont det gjorde, har skitont i armen nu :(. I alla fall, sen mötte jag upp min älsklings Fanny, och vi åkte in till stan. Fick med mig en hel del hem. Bland annat det här :
t-shirt från mq, 150 kr.
söta klackar från scorett, 500 kr :)
myskofta från lindes, 300 kr :)
massa småsaker 
- hårfärg, ca 50 kr schwarzkopf
- läppstift, 60 kr viva la diva
- ögonfransböjare, 30 kr hm
- en vanlig pincett ;)

nu ska jag hem till älsklingen och äta, blir en myskväll där. vi hörs imorgon, so long! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0